• وبلاگ : حرف هاي جواني
  • يادداشت : پوشش اسلامي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فاطمه 
    خيلي خوب بود.ممنون.
    با تاكيد بر ان الحسنات يذهبن السيات . آژم

    سلام

    متاسفانه ما مسلمون ها هيچ وقت از تبليغات و رسانه ها به خوبي براي ترويج دين استفاده نمي كنيم.در الگوسازي براي جوان بسيار ضعيف عمل مي كنيم.مثلا از امام حسين(ع) فقط كربلا و تشنه لبي آقا و دستان اباالفضل العباس براي جوان ها گفتيم.از حضرت زهرا (س) فقط راجع به فدك و پهلوي شكسته صحبت كرديم.در حاليكه امامان معصوم و اولياء و شهيدان وجهه هايي غير از ناله و زاري در نيمه شب يا سجده هاي طولاني داشته و دارند.به زندگي شهيد آويني نگاه كنيد .زندگي قبل از انقلاب و بعد از انقلاب ايشان.

    مسلما بايد فرهنگ سازي كرد.ولي تا انسان خودش نخواهد نمي توان او را وادار به كاري كرد مگر اينكه او را متوجه كنيم كه اين كار براي او چه ضرري دارد.

    و اما مسلما اگر احتياج به تذكر يا در بعضي مواقع برخورد نبود در فروع دينمان امر به معروف و نهي از منكر مطرح وبه عمل به آن امر نمي شد و براي آن درجات تايين نمي گرديد.

    سلام.من كه وقت نكردم از اين ابتكار نيروي انتظامي در وبلاگم تشكر كنم.

    اما از مطالب شما استفاده بردم.موفق باشيد.

    با سلام

    به نام حضرت دوست

    دوست من

    سلام ؛

    وبلاگ جذاب شما دوست گرانقدر در کوتاه زماني در ليست پيوند هاي وبلاگ من قرار خواهد گرفت . خرسند مي شوم اگر شما نيز« پس از مطالعه شناخت نامه » ، وبلاگ من را در ليست پيوندهاي وبلاگتان قرار دهيد و براي اينکه وبلاگتان در ليست پيوند هاي من قرار گيرد مرا مطلع فرماييد. اين اولين گام براي همکاري هاي بعدي مشترک و سر آغازارتباط دوستانه ما است پيشاپيش از عنايت و توجه شما سپاسگزاري مي کنم .

    عنوان وبلاگ من :

    سخن ؛ تبلور انديشه برتر

    وبلاگ من :

    http://sokhangah.blogfa.com/

    دوست جديد شما

    محيا