• وبلاگ : حرف هاي جواني
  • يادداشت : انحراف جنسي جوانان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    داستانهاي سكسي

    باسمه تعالي

    مدتها قبل يكي از دوستان براي تحقيق در مورد مطلبي كلمه اي را در گوگل سرچ كرده بود كه به دنبال آن ده ها صفحه سايت و وبلاگ سكسي نمايش داده شده بود دوست بنده با تعجب من را در جريان گذاشت ، باور اين نكته ها و مطالب برايش سخت بود. من تعدادي از اين سايتها و وبلاگها را براي تحقيق و مطالعه باز نمودم .

    اكثر مطالب داستانهاي غير واقعي در رابطه با مسائل سكسي، سكس خانوادگي : (رابطه بين پدر و دختر ، مادر وپسر، خواهر و برادر ، خواهر زاده و دايي، دختردايي و....) بود. به همراه تعدادي عكسهاي ساختگي و غير واقعي و شايد تعداد اندكي عكسهاي واقعي تبليغاتي كه جهت اهداف خاص تهيه مي شود.

    از اين جهت مي گويم كه مطالب غير واقعي است كه زمان و مكان هيچكدام از اين داستانها با جامعه امروزي آن و عرف و روابط اجتماعي بين مردم همخواني و هماهنگي ندارد و سازگار نيست. يا حداقل سن اين افراد كمتر از آن است كه فضاي زمان گذشته را درك كرده باشند.

    شايد عده اي از دوستان مرا متهم كنند كه شما واقعيتهاي اجتماع را نمي بينيد ، يا در جامعه نيستيد ، بايد بگويم بنده به عنوان يك جوان و دوستدار جوانان در مكانها و موقعيتهاي مختلف با تعداد زيادي از جوانان در رده هاي سني و تحصيلي مختلف در ارتباط بوده ام ،مدتي را نيز به عنوان يكي از مسئولين يكي از ارگانهاي ارشادي و مبارزه با مفاسد اجتماعي در يكي از شهرستانهاي استان فارس مشغول به فعاليت بوده پرونده هاي مختلفي را ديده ام.

    طبق قاعده النادر كالمعدوم اينگونه موارد اگر وجود هم داشته باشد آن قدر ناچيز و كم است كه به حساب نمي آيد. ودرصد بسيار بسيار كمي را دربر مي گيرد به طوري كه ميتوان گفت در صد هزار خانواده ايراني هم شايد يك مورد از اين گونه روابط نباشد.

    پس بيان اين داستانها براي چيست ؟ آيا آمال وآرزوهاي دروني يا عقده هاي رواني نويسنده است؟ آيا واقعيتهاي اجتماع است؟ بيان اين مطالب براي چيست ؟وحقيقت مطلب كدام است؟

    حقيقت مطلب اين است كه : مهمترين مسئله مورد اهميت در اكثريت قريب به اتفاق خانواده هاي ايراني مسئله محرم و نامحرم است، مسئله اي كه شايد كمرنگ و پررنگ به آن اهميت مي دهند و توجه دارند ، مسئله اي كه با خون و پوست و گوشت و عقايد آنها عجين شده است حال نمي خواهم بگويم توطئه اي حساب شده است يا ....

    اما در حقيقت اين داستانها دقيقاً اين مسئله را (محرم و نامحرم) نشانه گرفته است. و دارند تيشه به ريشه اين درخت مي زنند. اين داستانها تنها تأثيري كه دارد اين است كه قبح و زشتي اين گونه روابط را از بين مي برد ، يا حداقل اگر انسان مواظب نباشد كمي به فكر وا مي دارد. وقتي انسان به مسئله اي فكر كند شيطان هم راههاي توجيه را برايش باز مي كند ، وقتي راه توجيه باز شد كم كم قبح و زشتي مسئله از بين مي رود ، وقتي زشتي يك مسئله براي انسان از بين رفت شروع مي كند به فرهنگ سازي و پيدا كردن همدست براي خود نتيجتاً اين افكار و اوهام به مرحله عمل مي رسد. يك پروسه دقيق و مدون همراه با برنامه ريزي ، يعني دقيقاً رسيدن به چيزي كه مورد خواست دشمن است . و خوابي كه دشمن براي جوانان اين آب و خاك و فرهنگ و تمدنش ديده است. شايد حتي دوستاني كه اين مطالب را مي نويسند به اين موضوعات فكر هم نكرده باشند . ويا اصلاً حتي نمي دانند خواست يك جوان ايراني چيست . جوان ايراني را يك موجود شهوتران بي اراده و بي غيرت و تعصب تصور مي كنند كه براي دفع و رفع شهوتش حاضر است دست به هر جنايتي بزند و محرم و نامحرم خانواده و مادر و خواهر و غيره هيچ تفاوتي برايش ندارد هدف براي او تنها دفع شهوت است. آيا مشكل جوانان ما تنها اين است ؟ خير جوان ايراني اول از هرچيز به آزادي و آزادگي مي انديشد آزادي و آزادگي همراه با تعقل و انديشه نه همراه با ولنگاري. جوان ايراني خواهان اين است كه يك شغل مناسب و آبرومند داشته باشد ، يك همسر عفيف و پاكدامن ، يك خانه كه درآن تمام عشق و مهر ومحبتش را تقديم به همسر و فرزندانش كند جوان ايراني به دنبال يك زندگي همراه با امنيت و آسايش است تا بتواند در پناه آن به يك زندگي سراسر شور و شعور بپردازد. ودر اين زندگي انسانيت ، الوهيت و كمال را جستجو كند . نه دنائت ، پستي و شهوتراني حيواني و بيمارگونه را. دشمن هم به دنبال اين مسئله است جوان ايراني كه در طول اعصار و قرون گذشته همراه با سر بلندي زندگي كرده است بو علي سينا، ابو ريحان ، ملاصدرا ، دكتر حسابي و دكتر رضا و... به جهان تحويل داده است غرق در شهوت و اعتياد و غرق در شكم و زير شكم شود و يادش برود كه چه كسي بوده، چه كسي هست و چه كسي ميخواهد باشد.

    راستي نظر شما چيست؟

    $("div.commhtm img").each(function () { if ($(this).attr("em") != null) { $(this).attr("src","http://www.parsiblog.com/Images/Emotions/"+$(this).attr("em")+".gif"); } });